(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

poniedziałek, 10 czerwca 2013

DLA MAŁYCH ANIOŁKÓW

Co prawda to dziś jest poniedziałek , ale nie myślcie sobie że poniedziałki są be! Rano, nim zaczełam funkcjonować , bardzo odważna sąsiadka zadzwoniła do mnie z zaproszeniem na kawę!Cóż było robić , zabrałam młodzież, sprzęt do jej obsługi i pojechałam. Siedząc przy stoliku , pod szumiącą czereśnią , nad rabatą z makami i łubinem kolorowym córka sąsiadki niespodziewanie  zaczeła się modlić.No nie powiem aura i może skłaniała do tego , ale.... Jak to na 3 latka przypada , jednym tchem , już cała czerwona prześlicznie powiedziała Aniele Boży..... No zrobiła na mnie wrażenie , achów i ochów nie było końca. Ale do czego zmierzam - ją tej modlitwy nauczyła mama, a mnie nauczya jej babcia. Gdzie te babcie są teraz że mama uczy pierwsza modlitwy?? Powiem wam- pracują!! No więc szybciutko przemyślłam sprawę, dokształciłam się i efekt jest! Może nie jest to najbardziej romantyczna nauka pierwszych modlitw , ale za to szalenie pragmatyczna- kostki do modlitwy :-) No i fajnie , bo co prawda Zosia ma 10 miesięcy , ale babcia czasu nie ma, mama cierpliwości , a dziecko niech się już zapoznaje z tematem :) Na przeciw moim  oczekiwaniom wyszło wydawnictwo św. Pawła . Edycja zawiera 7 kostek z różnymi modlitwami :dziesięć przykazań Bożych, Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Dzień dobrych uczynków, Mini Biblia dla dzieci, Aniele Boży, Jezus uczy mnie dziękować. Kostki kosztują ok 19.95 w wydawnictwie za sztuke, wymiar to 7 cm na 7 cm . Więc jesli któraś z Was będzie czuła potrzebę zacząć z maluchem wcześniej edukację - to myślę że to jest bardzo dobry pomysł biorą pod uwagę, że w wielku 8-12 miesięcy dziecko wykazuje wielką miłość do układania, przekładnia, przerzucania , i wszystkiego innego na prze.......




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz