(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

czwartek, 4 lipca 2013

ARIEL -POWER CAPSULS

Przez ten cały rozgardiasz są i plusy. Jeden z plusów to ten że w pełni mogła przetesować ofiarowane mi przez pewien serwis nowe kapsułki piorące Ariel-power capsules. Ja ich jeszcze w sklepie nie widziałam więc nie wiem czy już są i ile kosztują- na najbliższych zakupach postaram się doinformować. Mam natomiast dwa opakowania po 15 kapsułek każde. Jest 3 rodzaje - do prania białych rzeczy Ariel Mountain Spring , do kolorowych Ariel Color & Style , i do kolorowego z dodatkiem płynu Lenor. Każda kapsułka to 28 ml płynu podzielona  na 3 komory z odpowiednimi detergentami. Jedna kapsułka to jedno pranie i uwaga- dokłądnie  i skutecznie działa  nawet przy maksymalnym załadunku pralki  .Folia podczas prania
pudełka testowe


całkowieice się rozpuszcza i zostają uwolnione substancje czynne  o  bardzo dużym skoncentowaniu które szybko mieszają się z wodą i  aktywnie piorą. Podczas choroby Zosia miałam możliwość w ciągu 24 godzin w warunkach ekstremalnych sprawdzić wszystkie 3 warianty:-) Kapsułka do kolorowego jest według miej najsłabsza z tych trzech - świetnie pierze i tkaniny  są jakieś takie delikatne, ale nie ma super fajnego zapachu a ja jestem bardzo uczulona na zapach! Do białego super - bardzo dokładnie piorą,  ładnie pachnie pranie, i nie wiem czy jeszcze nie odświeża odrobinę koloru, bo niektóre skarpetki Zosi jakoś tak nabrały blasu. No i mój faworyt i napewno je kupię- dla dodatowej świeżości - zapach powala , długo się utrzymuję, kapsułka pozbyła się nawet zapachu z ręcznika który Zosia cichaczem  ukryła jakiś miesiąc temu za szafką i myślałam że to już koniec a tu nie- ręcznik uratowany.Producent tu głoski że to najlepsze kapsułki piorące na rynku- tego jeszcze nie wiem bo innych nie testowałam , ale dla mnie napewno te z dodatkiem Lenora to hit nad hity!!


Byłam dziś na zakupach- 32 kapsułki 48zł do kolorowego!!!Masakra.........


Ariel Touch of Lenor Fresh

Ariel Color & Style



Ariel Mountain Spring


Pudełko na 15 kapsułek

Wszystkie razem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz