(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

środa, 3 grudnia 2014

BAJKA O TRAKTORZE TOMIE

Już go mam dość i Brumki i Maluszka , i Stara i Reksia i nawet tego zagubionego w świecie Mateusza ! No bo co ja mam zrobić , jak w domu mieszka mały miłośnik kurczaków , farmy i traktora Toma?W całym kraju i w połowie tego świata zdobyć jakąkolwiek nową podobiznę tych postaci jest rzeczą nieludzką! No to siadła matka przed monitorem i szuka, dzień, dwa , trzy , nerwy sięgają zenitu,cena nie gra roli , a allegro nie daje rady ! Przyszedł mąż , i mówi bądź kreatywna jak Twoje pierworodne to szybciej Ci pójdzie! No to byłam -  rozwiązaniem mojego problemu były ALTERNATYWY!





Oto przedstawiam Wam traktora Toma, całą farmę , i jest zabawa! Traktor Tom  się znalazł  i wiecie , Zosia to kocha na nim jeżdzić ,bo mała dziada potrafi się wpakować cała na przyczepę, a że ta ma ładowność 60 kg. to Wy sobie zdajecie sprawę co potrafi przewozić na tym wózku?? Farmy to nam nawet  nie pozwoliła poskładać w jedną część , bo tak się cieszyła! Jeszcze drugiego piętra nie była jak na parterze już mieszkali wszyscy mieszkańcy ! To była istna szopka , ale czego człowiek nie zrobi, żeby spełnić dziecięce marzenia!
Bardzo mi sie podoba , że te zabawki są stabilne i duże.Kolory mnie zabijają, ale niestety dzieci nie pozostawiają w pewnym wieku złudzeń - szanowane są tylko 4 podstawowe kolory!















PRODUCENT ; WADER  http://www.wader-wozniak.pl/
CENA: Traktor 110 zł
             Farma  60 zł
WIEK: ok.2 lata
                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz