(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

poniedziałek, 10 czerwca 2013

FIST CI WSZYSTKO UMYJE

No to przyszła pora na pokazanie mojego największego przyjaciela.Nie jest może przystojny i nawet imię jakieś takie z kosmosu za to jaki ambitny.....Czy Wy macie jeszcze to złudne uczucie że uda Wam się z wszystkim zdążyć i np, posprzątać cały dom jak już maluch zaśnie?Ja nawet z wielką pomoca męża czasem nie dawałam rady. Od kiedy tego Fist użyłam po raz pierwszy , to sie z nim nie rozstaję! Myję nim wszystko i wszędzie- w łazience co mi tylko pod rekę wpadnie  zlew , kram , muszla , płyki, prysznic, wanna, niedługo to bym nim nawet tubkę z pasta do zębów umyła.W kuchni to samo -piekarnik , kuchenka, zlew , blaty, płyty , palniki, szafki , okapy, no może środek lodówki tu oszedzę .Słuchajcie wszystko nimi psikam- nawet klamki i drzwi ,no może szyb nie- w każdym razie jeszcze nie :-) ale wszystkie framugi już tak :-) Super


szybko się nimi działa, bo psikniesz sekundkę odczekasz, przetrzesz i gotowe. Napewno nie jest to produkt super zdrowy i tam gdzie maluch wciśnie swój nochal , a właściwie buzię to może nie do końca polecam , no ale z drugiej strony przetrzesz potem płynem np.Ludwikiem i maluch może śmigać a przynajmniej po czystym :-).Szalenie skuteczny produkt, jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mi coś "zjadł" za to  Cilit Bang już u mnie dużo stracił, albo ja dużo przez niego.O składzie pisać nie będę bo straszna  jest ta lista ale że skuteczna to się nie czepiam .Fista kupujemy w  sieci sklepów Biedronka .Cenowo przystępny bo ok 5 zł. za sztukę.  Seria obejmuje Fist tłuszcz i Fist kamień i rdza - oba kocham ! No więc gdyby ktoś chciał wypróbować to polecam ......


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz