(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

niedziela, 9 marca 2014

ŚLIMAK SMAKOSZ KLOCKÓW - FISHER PRICE

Tak moi kochani , mamy mamy w swoim grajdołku grającego ślimacza.Zosia ma teraz 18 miesięcy. Przewracania, otwierania i myszkowania nie ma końca.Ślimak według producenta wchodzić może do obiegu już w 6 miesiącu życia dziecka.U nas Zosia ma wiele zabawek i dopiero teraz zapałała wielkim uczuciem do ślimaka!Muszę powiedzieć że mnie ona mile zaskoczyła , bo niby nic, taki tam standardowy ślimak z muszą , klapka jako sorter i odpadająca główka! Nie , nie przekonuje mnie to , ale czemu do jasnej cholery odpada mu główka , a to już mnie zastanawia?Otóż szarpałam za skorupę szarpałam za główkę i wszystko odpadło!Czy to znaczy że udało mi się to co prawie nie możliwe, czy zepsuć fisherowską zabawkę?? Nie, to jak mówiłam wcześniej jest prawie niemożliwe :-) Odkryłam po prostu dodatkowe funkcje :-)Zabawka to typowy sorter gdzie można rozróżnic 3 kształty, możemy też naszemu milusińskiemu poopowiadać co nieco o kolorach , bo klocki są kolorowe. Ale gdy zdejmniemy skorupę to na jej podstawie możemy odkryć 3 bolce, dzięki którym budujemy wierze z klocków, i co fajne, ruchowa głowa tez służy jako klocek :-) Fajna zabawka za około 50 - 60 zł, przesympatyczny wygląd i nie nachalny dźwięk , bowiem gdy poruszymy podstawą usłyszymy 2 melodyki.A co Wy sądzicie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz