(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

czwartek, 28 czerwca 2018

JAK ZOSTAĆ EKSPERTEM OD ZABAWEK !


Pani Sprytna bardzo ciężko pracuje ! Pracuje też długo i wytrwale, ślepo wierząc w powodzenie swojej życiowej misji "być  dobrym pracownikiem , idealną matką   czyli SPRYTNE 2w1"
I czasem , a ostatnio nawet często zdarza jej się brać udział w takich czy owakich eksperymentach.
Zadzwonił telefon w rezydencji - telefonów nie lubimy , ale skoro dzwonią znaczy że ktoś czegoś potrzebuje ,a to już ważne!

- Słucham
- Jak dobrze że się dodzwoniłam , bardzo Pani potrzebujemy , to znaczy chcemy prosić...
-Taaaak? - Bo już nie wiem co gorsze czy prosić czy potrzebować?
- Czy byłaby Pani tak dobra i zorganizowała niewielki warsztaty pokazowe dla dzieci i rodziców z okazji dnia dziecka odnośnie zabawek?
- Ja? - W sumie którzy by inny - to podobno moje dzieci mają tony zabawek w pokoju - tony zabawek na strychy i to ja widzę różnice w szybkach , szkiełkach i łączeniach .
-Tak , czytamy Pani blog , jest bardzo wesoło prowadzony a przy tym te Pani uwagi są tak cenne . Zgodzi się pani prawda?

Zgodziłam się , usiadłam w swoim boskim fotelu , moja ekspercka głowa była w chmurach z dumy a na swojego medialnego patrona wybrałam zabawki firmy EPEE 

Sprytna nie próżnuje ,  więc prezentacja zabawek była czystą przyjemnością . Zorganizowałam małą pogadankę , testowanie zabawek no i oczywiście konkursy. Dzieci były zachwycone a rodzice zadawali masę pytań .

Najlepsze z nich :
-" Jak piłka zmyłka jest zrobiona żeby nie miała przewidywalnego toru ruchu ?"
- "Tajemnica handlowa moi mili :-)"

A teraz zobaczcie zdjęcia - wspaniałe wydarzenie i  świetne zabawki - taśma MaYka , Piłka Zmykła i gra Państwa Miasta w wersji  podróżnej zrobiły furorę ! Gdybyście chcieli podglądnąć produkty zapraszam do klikania EPEE

 Dziękuję też Stowarzyszeniu Rodzice Dzieciom i Szkole oraz Pani Dyrektor Szkoły Podstawowej w Olszanie za możliwość udziału i prezentacji zabawek na forum Publicznym a także firmie Epee za możliwość pokazania jej produktów.





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz