(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

czwartek, 26 czerwca 2014

BLOG-MEDIA WARSZTATY FOTOGRAFICZNE WE WROCŁAWIU

Hm, zostałam zaproszona na warsztaty fotograficzne do Wrocławia. Fajnie? Fajnie!Poznałam fajnych ludzi, świetni prowadzący.W zasadzie strasznie zwariowani ludzi , ale za to z wielkim zastrzykiem energii.Dowiedziałam się bardzo dużo  o fotografii- czyli suma summarum -TERAZ WIEM ŻE NIC NIE WIEM. A już myślałam że ogarniam czas, przesłonę i migawkę - nic bardziej mylnego hihihhihi ? I jak ma teraz żyć??  Ze świadomością że nie umiem robić zdjęć?? No niech mnie ktoś przytuli. Była to akcja Olympusa i w zasadzie to było trochę męczące , bo musieli zachwalać najnowszy model- mały kompakt- aczkolwiek nie powiem , bardzo dobry , tyle tylko że ja kocham swojego Canonica i nie zamienię go na żaden inny model! A teraz pora pokazać jak rozrabialiśmy(oprócz mojej Zośki oczywiście ,bo ta zamiast grzecznie bawić się z opiekunami i dziećmi  wybrała tatę i jego zaproszenie do Wrocławskiego Zoo) - życie!

Ja za to próbowałam się zaprzyjaźnić z całą resztą obecnych mam blogerek, które serdecznie pozdrawiam :-)

2.     http:sposobynadzieci.pl
5.     http://syn-alek.blogspot.com

A tu skromna fotorelacja , ze stresu tyle tylko udało mi się wydusić ze swojego aparatu !












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz