(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

czwartek, 19 marca 2015

LEGO DUPLO I CYRK NA KÓŁKACH! ALE ZE SŁONIEM W TLE......

Kochanie wiosna za pasem ! Jedziemy do zoo, albo do cyrku! Ale główne pytanie dwulatka to : dlaczego żyrafa mieszka w zoo? A drugie równe ważne pytanie dwulatka dlaczego słoń mieszka w cyrku! Udzielam więc odpowiedzi......





-"Kochane dziecko nie jestem miłośnikiem cyrku i jeszcze tam nie byliśmy, więc skąd do jasnej ciasnej wiesz co to cyrk??"
- " Mickey był w cyrku mamusiu i tam mieszkał słoń! Cemu słoń tam mieska? Nie ma domku bo nikt go nie lubi?"
-"Kiedy Ty Mickiego oglądałaś?"
- "Tatuś pozwolił!"
No przecież a któż by inny idąc wytrzepać dywan na balkon i chcąc jednocześnie zadbać o bezpieczeństwo swoje i dziecka mógłby wpaść na taki pomysł? Tylko mężczyzna!
Dziękuje Walcie Disneyu za uświadomienie mojego dziecka, składam opadłą z wrażenia szczękę do kupy i próbuję uruchomić trybiki mojej mózgownicy żeby biednemu dziecku wytłumaczyć że słoń sierota mieszka w cyrku z musu a nie z innego powodu! Ale jak to wytłumaczyć? Chyba bedzie trzeba dla dobra sprawy troszkę naciągać teorię!Biorę młodą za rękę i kierujemy się do przybytku wiedzy jakim jest jej pokój! Z jednego z pudeł wysypuję klocki układam prowizoryczny cyrk, układam prowizoryczne zoo i jazda!


- "Zosiu popatrz Pan Słoń mieszkał sobie na dywanie"
-"Sam?"
-"Tak sam " Nie mam więcej słoni w zestawie , więc cóż mogę powiedzieć!
- "Dlaczego?"
- " Bo tu był jego domek"
- "To gdzie jest domek ? Wilk zdmuchnął mamusiu?"
-"To nie ta bajka kochanie , wilk zdmuchnął domek świnkom."
-"A gdzie świnki mamusiu?"
No i prowadź tu człowieku konwersację z maluchem
-"Dlaczego?"
No nie pogada , a jeszcze wytłumaczyć?
-" Ten słoń był sam i nie potrzebował domku, ale przyjechał Pan i powiedział słonikowi że znajdzie mu domek"
- " Dlaczego"
- "Dlatego że wszyscy lubią słonie i ten słoń zamieszkał w cyrku i miał bardzo dużo przyjaciół , i dzieci go odwiedzały i był bardzo zadowolony, umiał fajne sztuczki"
-" A co jadł"
-" Nie wiem - kapustę"
-" Ha ha ha mamusiu słonie jedzą jabuska!
-'Dlaczego?"
Teraz to ja jestem żądna wiedzy!
-" Bo w bajce o kaczątku tak słoń je, nie wiesz?"
-"Aha, no właśnie się dowiedziałam"
Chyba muszę bardziej uważnie dobierać literaturę dla mojej  młodzieży. Nie mam sił , nie dokończe tej opowieści nigdy z tym małym łobuzem!
-Słoń był już duży i nie mieścił się w cyrku wiec pojechał do nowego domku, do Zoo, tam mieszkały żyrafy które go bardzo polubili i razem się bawili w piaskownicy" I dlatego w zoo można zobaczyć słonie żyrafy i tygrysa!
Koniec historii bo skonam!Dobrze że są klocki, w praktyce może lepiej mi pójdzie, teraz będziemy się bawić ze 2 godziny.....















PRODUCENT: LEGO
SERIA: LEGO DUPLO
CENA: POJAZD CYRKOWY 10550 ; 60zł
            MOJE PIERWSZE ZOO  6136: 80zł
            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz