(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

wtorek, 11 czerwca 2013

TATA PRZY KĄPIELI - CZYLI CO DOBREGO W WANNIE SŁYCHAĆ

Pewnie jak większość z Was z wszyskich możliwych sił staracie się tego nieszczęśnika , męża i ojca waszych pociech  zaciągnąć do jakiejkolwiek współpracy przy obsłudze technicznej maleństwa.Oczywiście nie obywa się bez protestów mniejszych, większych, od opowieści o niezdarności i strachu, i o braku instynktu macierzyńskiego w przedstawicielach płci męskiej. Nas to jednak nie odstrasza i niczym bojówka dalej szturmujemy.... Ja na polu wali jakim jest wspólna asysta Zosi przy wanience wygrałam, ale było to tak łatwe zwycięstwo że podstęp aż wisiał w powietrzu. Otóż mojego męża z moją córka łączy wspólne zamiłowanie do zabawy.No i tatuś bardzo długo uczył Zosię uderzać rączką w taflę wody. Dziś Zosia w zakresie tej umiejętności doszła do perfekcji. Równanie w jej główce jest proste tatuś + wanienka= pluskanie . Co ja z tego mam? No nie moge powiedzieć że źle robi , no bo przecież on sie bawi z córeczką i jeszcze mi pomaga , a podobno o to mi chodziło! Co ja z tego mam pytam powtórnie? Mobilizację żeby jakoś Zosię zainteresować innym rodzajem zabawy. No i jedno z takich rozwiązań jest -Wielorybek zgrywek do kąpieli firmy Fisher Price.Super zabawka jak ją do wanienki włożyłam Zosia przez 15 minut siedziała nieruchomo. Wielorybek samodzielnie pływa po wodzie unosząc się na powierzchni wody.Z wielorybka tryska woda- Zosia szybko nauczyła się z tej opcji korzystać- świecą kolorowe światełka i dołączona jest kulka z rybka która nie tonie.Jak narazie jestem bardzo zadowolona, tatuś może mniej ale co tam.... Zabawka zasilana na baterie jak to zwykle z tą firmą była a koszt takiej przyjemności to od 50 do 60 zł. Za cene codziennego sprzątania  łazienki z hektolitrów woda- wolę wielorybka.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz