(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

wtorek, 16 grudnia 2014

PRZEZ KOMIN DO POJEMNIKA - JAK SPRZĄTAĆ PO ŚW. MIKOŁAJU?

No zgadza się , dziś dopiero co nieco ochłonęłam! Pudełka , pidełeczka, kolorowe papiery, piski , krzyki ochy ahy!Co sie w domu nie działo to szok! Ale dziś wszystkie zabawki przetestowane pierwotnie chociaż, nowe ubranka albo na wieszakach , albo na półkach ! A gdzie umieścić całą resztę?? Otóż mnie dobry stary Mikołaj też odwiedził , chyba przewidziałam , że ogrom tego co ujrzą moje oczy mnie przytłoczy! I nie wiem jak ten Mikołaj to robi, ale kryzys mu na pewno nie zaszkodzi! Oto co mi pomogło...








 Przedstawiam Wam serię Hipcio  OKT Kids. Aby nad tym wszystkim zapanować , musiałam sięgnąć po grubszy kaliber! Mam więc całą serię , a co! Dwa pojemniki na zabawki czyli powiedzmy standard, szufladki - tak pomocne przy porządkowaniu małych dupereli , ponadto pojemnik Traveller którym miała rozwiązać bezwzględny burdel w aucie podczas podróży z Zosią i wiadro na pieluchy - zapamiętajcie tę drobna uwagę wiadro nie wiaderko! I oto co się stało, przynosi matka pudełka , Zosia porzuca zabawkę  i już po wszystkim! Posprzątałam że ho ho!W dużym pudełku Zosia poukładała swoje książki, w mniejszym zapakowała i to bardzo skrupulatnie każdy klocuszek z Lego! To byłam w stanie zrozumieć, ale pojemnik podróżny nigdy nie zobaczy auta-zamieszkały w nim wszystkie składowe części kuchni - garnki, patelnie , sztućce, i piernik wie co jeszcze! A w wiadrze nieustannie zażywa kąpieli miś! Kąpie się non stop i nie wolno go nawet tknąć - bo Zosia uważa że to brudasek! To załatwiłam porządek w domu na cacy!A tak całkiem serio to bardzo  mi się podoba rozwiązanie , w którym za pomocą kilku pojemników  ,z jednej serii najlepiej ,jesteś w stanie zapanować nad estetyka dziecięcego pokoju!Do pojemników , jeden 20l  a drugi 10l  bardzo łatwo wpakować odpowiednią ilość klocków, zabawek czy to książek. Szufladka , która ma 3 pomniejsze szufladki jest w stanie pomieścić drobiazgi, które najczęściej walają się po pokoju, małe figurki,  piłeczki, jakaś biżuteria itp. Fajne jest też to że mając np. 2 takie pojemniki możemy je piętrować bądź układać jeden obok drugiego i wtedy otrzymujemy taki szufladkowy kącik.To zapewnia ład i względny porządek. Co Wy sądzicie o takim zestawie, ja kocham zestawy i tylko ta myśl mnie cieszy , że przynajmniej świetnie to wygląda!






 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz