(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

wtorek, 6 stycznia 2015

10 SPRAW NA ZAKOŃCZENIE STAREGO ROKU!

Mam takie zwyczaje , że nie potrafię z czystym sumieniem zakończyć roku, póki nie wykonam kilku czynności. Niektórzy mają noworoczne postanowienia, a ja mam listę spraw  starorocznych do załatwienia! Zobaczcie z czym ja się muszę rozprawić....





1. PRZEPISUJĘ TERMINARZ -  daty, kontakty, wydarzenia które mogą być przydatne w nowym roku skrupulatnie przepisuję do nowego terminarza.

2. UZUPEŁNIAM ALBUM RODZINNY -  tak raz w roku uzupełniam album , drukuję ok. 600 zdjęć opisuję i wklejam do albumu, jak się okazuje albumy to cudowne pamiątki

3.ZMIENIAM TELEFON - nawet jeśli kupiłabym go w lutym , to i tak uruchomię go w styczniu przyszłego roku. Zaktualizuję książkę kontaktową i wszyscy dostaną życzenia z moim starym numerem - dzięki temu nie tłumaczę się kim jestem. A nowy numer rozsyłam  w styczniu !

4.PRZEPISUJĘ KSIĄŻKĘ ADRESOWĄ -  prowadzę taki mały notatniczek,w nim mam skrupulatnie zapisane adresiki i rok rocznie wpisuję do niego nowe, a usuwam stare

5.KUPUJĘ NOWY PORTFEL - A co, kupuję nowy, wywalam wszystko ze starego i ładnie , skrupulatnie , układam w nowym , i zaklinam się że nie doprowadzę  go do takiego stanu jak poprzedniego, nigdy mi się nie udaje!

6. TOREBKA - swoją służbową wywracam do góry nogami - raz w roku tylko raz w roku jestem w stanie zmierzyć się z całą jej zawartością , nowy portfel musi mieć godne miejsce, albo jakiekolwiek miejsce!

7. WYPEŁNIAM KOPERTĘ - paragonami :-) każdy rok ma swoją kopertę, a w niej paragony z dowodami ważnych zakupów  -  dzięki temu nie mam problemów z ewentualną reklamacją , czy naprawą !Wywaliłam też wszystko z torebki i portfela - mam czym napełnić kopertę!

8.  PINK, POWDER, ROSE -  wywracam całą szafkę łazienkową do góry nogami. Nowości 2014 , ukochane 2013 a jeszcze nie wyczerpane - kosmetykowemu szaleństwu czas ukręcić kurek! 15 lakierów do paznokciu - używam 2! 8 żeli pod prysznic- kocham tylko jeden zapach! I tak dalej i tak dalej - nie spocznę póki nie pozostanie mi zasobu jakieś 2 półki a szafka ma 12! Jest co wywalać!

9.NETWORK- to jest wyzwanie - porządkuję swój komputer! Już po ogarnięciu pulpitu mam dość a gdzie jeszcze te wszystkie foldery , folderki i cała partycja ze zdjęciami do przekopania- masakra!

10. LIST DO NIEZNAJOMEGO - jak już się uporam z tym wszystkim, to robię jeszcze rachunek sumienia, i pisze list do jednej osoby którą bardzo zaniedbałam w mijającym roku.Jedna osoba-jeden list - jedno ciężkie przepraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz