(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

poniedziałek, 19 stycznia 2015

FLY FLY MY AIRPLANE - CZYLI JAK DOBRZE BYĆ DZIECKIEM!


Każdy czasem ma chwilę słabości, cóż nasza trwała dobre 2 godziny , ale już dawno tak dobrze się nie bawiłam..... miło jest czasem zapomnieć że jesteś dorosłym człowiekiem i coś Ci nie wypada!


 Już w chwili gdy otworzyłam pudełko , wiedziałam że zabawa będzie dobra :-) Zaskakujące jak ludzka świadomość potrafi zmienić podejście do pewnych spraw! Kiedyś  zabawka z kartonu to była tragedia najwyższego lotu - katon każdy miał więc ten budulec nie był na liście najbardziej upragnionych zabawek. Dziś każde dziecko ma plastikowe zabawki więc do łask wraca eko materiał - tektura . O drewnie nie będę mówić bo ono jest ponadczasowe. Ale tektura , makulatura, przetwarzanie, to dziś tendy który bardzo sobie chwalę! Gdyby ktoś pomyślał o tym aby wykorzystać tektury do stworzenia takich cudów jakimi dziś się bawię z Zosią moje dzieciństwo wyglądałoby inaczej ! Nie zdawałam sobie sprawy że składanie makiet to takie cudowne zajęcie- A moja córcia została konstruktorem :-)  Dzięki takiej zabawce zaczynam rozumieć na czym polega prawdziwa zabawa - na pewno nie na tym , aby zabawka przetrwała 100lat, ale na samej frajdzie składania w tym np. wypadku. Dziś proponuję Wam zestaw samolotów prosto z Leolandii !I mam nadzieję ze doda Wam ona skrzydeł :-)














PRODUCENT : Leolandia LINK
CENA:  50 zł
WIEK: od 3 lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz