(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

niedziela, 4 stycznia 2015

LUXUS NA CHOINCE - CZY CIĘ NA NIĄ STAĆ ?

Święta to taki szczególny czas, w którym bardzo się staramy pokazać z jak najlepszej strony! I po części drzewka bożonarodzeniowe są tego odzwierciedleniem. Pokazują styl rodziny , jej status, zamożność, wyczucie gustu i smaku, zależności poszczególnych członków i relacje ich łączące!Co powoduje że choinka jest tak ważna?  Dlaczego o nią tak dbamy?



Coś jest w tym drzewku , czego w żadnym innym nie ma, magia Bożego Narodzenia.Warto zadbać o nie, prawda!. Dlatego tak go stroimy, ubieramy, upiększamy.W tym roku postarałam się i ja , chciałam żeby było tak staropolsko, regionalnie......Zakupiłam światełka , wytargałam z pudła aniołki z masy solnej , ususzyłam pomarańcze, obrokatowałam szyszki ,plastikowe bombki z pobłyskiem brokatowym również poszły w ruch, uwiłam wianek na szczyt i okazało się że jeszcze czegoś mi brakuje!  A brakowało czegoś wyjątkowego - orginalnych bombek, takich szklanych, o fajnych kształtach. Zaczęłam więc szukać , orientować się i ze wstydu aż miałam wypieki na twarzy.Czy Wy wiecie że Polska exportuje i produkuje bombki  szklane o bardzo wysokim standardzie? Luxorna -  oto producent który całkowicie zawładnął moim sercem! Bombki są bardzo orginalne, pięknie i dokładnie malowane, mają cudowne wzory i kolory. W zasadzie gdy powiesisz tylko je efekt murowany! Rypłam więc wszystkim co było produkcji chińskiej a mogło się znaleźć na choince , zawiesiłam bombki polskie - kurcze, Rej miał rację - CUDZE CHWALICIE SWEGO NIE ZNACIE! Zapraszam do podziwiania , a gdybyście mieli zrobić zakup , to zastanówcie się czy nie warto inwestować w polskiego producenta - W Chinach Świąt Bożego Narodzenia raczej nie obchodzą , więc o choince i bombkach nikłe raczej mają pojęcie!

 








http://www.luxorna.pl/ - zapraszam do odwiedzin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz