(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

czwartek, 12 grudnia 2013

MINKA Z ZASKOCZENIA - CZWARTY DZIEŃ KONKURSU

No moi drodzy przyjaciele, uruchomić proszę leniuszków, niech się przyłączą do zabawy :-) pięknych buziaczków nie brakuje ,   ale im nas wiecej tym zabawa lepsza!

A dziś zaskoczcie nas czymś !! Ja swego czasu zaskoczyłam małą Zosię tak, że nie mogła się przestać śmiać, napstrykałam zdjęć, ale po pięciu minutach gdy jej nie przechodziło mi już nie było do śmiechu. Jak odłożyłam aparat dopiero się uspokoiła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz