(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

wtorek, 5 listopada 2013

BLOG PARETINGOWY- ja pierdzielę ....

Ej szał! Dziś mnie oświeciło co ja w ogóle robię! Piszę bloga, i uwaga mam blog paretingowy :-)  i jeszcze więcej , można na tym zarobić , można się ściągać kto lepszy , kto gorszy , można nawet uświadomić innym że jest się najlepszym blogerem w blogosferze i wcale nie potrzeba na to żadnego potwierdzenia - po prostu jestem najlepsza i już! Fuck! Myślałam że tutaj człowiek ma wolną przestrzeń , ale dopiero tu jest parcie na wszystko, bo szkło to mało!Smutna sprawa ogólnie.Zdajecie sobie sprawę że ludzie robią masę rzeczy żeby mieć jak najwięcej wejść?? Straszne! Jestem chyba zbyt staroświecka- cieszy mnie fakt że mogę się z kimś podzielić wiedzą, że są ludzie z którymi mogę się podzielić doświadczeniem macierzyństwa a właściwie brzemieniem jakie z sobą niesie macierzyństwo- uwielbiam dziewczyny które ze mną piszą , uwielbiam momenty , kiedy siadam z dobrą kawą  i piszę sobie o zabawkach,o małej,o życiu , jeśli  ktoś to czyta , to kurde miłe , jak ktoś mnie zaprasza na swojego bloga to wchodzę sprawdzam , poznaję.Uwielbiam zabawki które sprawdzam . A już najbardziej to lubię ludzi, którzy czytają to co piszę !Ale może muszę trochę dorosnąć, trochę nauczyć się bycia przebiegłą  i będę wściekłą,zawistną matką ścigające tych którzy dopiero zaczynają przygodę z blogosferą , hahahah tylko po co? Ja nikogo nie krytykuję , każdy ma pomysł na bloga i o to chodzi, nawet o to że można na tym zarabiać też fajnie , więc ja dalej będę się bawić tym czym mogę i dzielić się z Wami moimi doświadczeniami.Mam blog paretingowy ale jaja- muszę o tym mojej mamusi napisać!Myślałam że po prostu sobie piszę prawie nie zauważona, ale wielkie oczy patrzą ..... buziaki dla tych , dla których blogowanie to czysta i nie skrępowana niczym przyjemność :-*
Zosia też wydaje się być zaskoczona zmianą statusu z bloga naszego na paretingowy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz