(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-47068289-1', 'sprytnamamablog.blogspot.com'); ga('send', 'pageview');

poniedziałek, 6 stycznia 2014

WYRÓŻNIENIE LIBSTER BLOG AWORDS, ALE ZABAWA :-)

Dobrze, nie wiem jak zacząć żeby nie wyszło że jestem pyszna! Ale że jest to już moja druga nominacja to uznam , że mogę chociaż odrobinkę się popysznić :-P .Otóż jakiś czas temu otrzymałam nominację od VIOLIANKI ,  a dziś od ART FARMY  do wyróżnienia LIBSTER BLOG AWORDS.Wyróżnienie to dostaję się od inny blogerów za że tak powiem , "dobrze wykonywaną robotę". No więc dziś jest wielkie święto, SPRYTNA  bardzo się cieszy :-)


ZASADY:

1.Wyróżnienie dostaje się od innego blogera.
2.Należy opowiedzieć na 11 pytań na swoim blogu od osoby , która nas wyróżniła 
3. Należy wyróżnić 11 blogów i stworzyć specjalnie dla nich kolejnych 11 pytań

ODPOWIEDZI NA PYTANIA ART FARMY :

1. Jaką książkę polecasz na długie zimowe wieczory?

Na chwilę obecną bardzo gorąco polecam sagę "Pieśń lodu i ognia" Georga R.R. Marina  , to naprawdę pozycja na długie zimowe wieczory, szalenie wciąga ale ma aż 8 pozycji narazie  przynajmniej :-)

2. Jaki napój najchętniej pijesz zimą?
Najchętniej sok z malin , albo herbatę z czarnej porzeczki , oczywiście wszystko wcześniej sama przygotowuję ;-) musi  być zdrowo i z własnego ogródeczka inaczej nie ma zabawy !

3. Jakiej techniki artystycznej chciałabyś spróbować?
No na chwilę obecną marzy mi się ceramika, czekam jednak na moment w którym moja zaprzyjaźniona koleżanka sprezentuje sobie piec :-), może to troszkę potrwać ale....

4. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
Zimę oczywiście , której cholera w tym roku nie ma i boję się jeszcze że przez nią i wiosny w tym roku nie będzie !

5. Jaki jest Twój ulubiony serial lub film?
Nie ładnie jest kłamać , chociaż to co napisze nie jest zbyt wychowawcze ale jestem maniakiem oglądania NCIS - zagadki kryminalne!

6. Jaki kraj lub miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
Dubaj i Singapur- dlaczego? Bo jeszcze tam nie byłam a zawsze chciałam!

7. Jakiego artystę podziwiasz i dlaczego?
Nie mogę się zdecydować bo mam ich dwóch , musi być sprawiedliwie więc Van Gogh - za pokorę i autentyczność w tym co robił i za to że nauczył mnie że należy inaczej patrzeć na wszystko co się widzi. Claude Monet - za inne podejście do malarstwa i za to że pokazał mi jak On to widzi!

8. Co najbardziej Cię relaksuje?
Gorąca kąpiel ze świecami i dobrą książką!

9. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Nie mam ulubionego koloru lakieru do paznokci, służy mi on bowiem do uzupełnienia mojego aktualnego wizerunku , a nie jest na tyle ważny żebym do lakieru dobierała resztę garderoby!

10. Jaki blog, portal lub miejsce w sieci najchętniej odwiedzasz w poszukiwaniu inspiracji?
To byłby idiotyzm oglądać jedno miejsce , inspiruję się wszystkim co mnie otacza, co widzę i słyszę i wybieram tylko to co jest mi potrzebne w danym momencie.

11. Jaka jest Twoja ulubiona zabawka lub zabawa z dzieciństwa?
Każdy kto choć raz zaglądnął do mnie , lub mnie choć odrobinę zna wie że kocham wszystkie prawie zabawki i wybierają  jedną skrzywdziłabym wiele z nich , więc kocham je wszystkie!



UWAGA UWAGA A TU
 LISTA BLOGERÓW WYRÓŻNIONY PRZEZ MĄ SKROMNĄ OSOBĘ:


PYTANIA DO WYBRAŃCÓW :-)
( jako że jestem ciekawska  , wszystkie odpowiedzi przeczytam :-) )

1.JAKIEGO TEMATU NA BLOGU NIGDY BYŚ NIE PORUSZYŁ/ ŁA I DLACZEGO?

2.MAJĄC PRZED SOBĄ JEDEN DZIEŃ Z ŻYCIA I 10zł W KIESZENI , JAK BYŚ NIMI ROZDYSPONOWAŁ/LA?

3.ILE DZIECI TO GROMADA I DLACZEGO?

4. NAJBARDZIEJ GŁUPI DOWCIP JAKI ZDARZYŁO CI SIĘ KOMUŚ ZROBIĆ, I KIM BYŁA BIEDNA OSOBA?

5.CZY PODOBA CI SIĘ KOLOR TŁA NA MOIM BLOGU ?

6.JAKĄ ZABAWKĘ BYŚ SOBIE SPREZENTOWAŁ/ŁA MAJĄC NA NIĄ NIEOGRANICZONE FUNDUSZE?

7.CZASEM CZŁOWIEK NA W GŁOWIE JAKIŚ OBRAZEK KTÓRY CHCIAŁBY UWIECZNIĆ NA FOTOGRAFII, np,ŚPIĄCEGO LWA, MĘŻA JAK PODJADA W ŚRODKU NOCY , JAKI OBRAZEK CHCIAŁABYŚ/BYŚ UWIECZNIĆ TY?

8.WINO BIAŁE CZY CZERWONE I DLACZEGO?

9.JAK ZBUDOWAĆ DOM W CIĄGU ROKU , NIE MAJĄC NA NIEGO ANI GROSZA?

10.ILE KOLORÓW ROZRÓŻNIA KOBIETA A ILE MĘŻCZYNA?

11.CZY ZDARZYŁO CI SIĘ PÓJŚĆ DO KINA W DOROSŁYM ŻYCIU NA BAJKĘ  I NA JAKĄ ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz